RSS Contact

marți, decembrie 4

Nimic nu e imposibil

Dacă vrei poţi! Am auzit de multe ori acest lucru şi chiar am văzut. De multe ori îmi dau seama că multe lucruri ar fi altfel dacă mi-aş impune. Uneori chiar îţi este ruşine să vezi că cineva care ar fi trebuit să fie dezavantajat faţă de tine vezi că poate să facă lucruri pe care tu ţi-ai dori să le faci. Am văzut multe lucruri incredibile cum ar fi, să pictezi sau să scrii cu picioarele, oameni care deşi s-au născut fără mâini sau picioare reuşesc să se integreze în societate, orbi care fac lucruri incredibile. Ce faci însă atunci când vezi că până şi un animal îşi impune şi reuşeşte să facă lucruri incredibile pentru că vrea cu adevărat? Clipul următor l-am primit şi eu pe messenger de la o prietenă. Pur şi simplu îţi dă o lecţie. Chiar şi el poate...pentru că vrea, iar reuşita îi aduce fericire. Vizionare plăcută

0 comentarii: