RSS Contact

vineri, decembrie 7

Perle de vedetă

V-am spus de cartea lui Radu Paraschivescu ieri. Astăzi vă prezint câteva perle pe care le veţi găsi în această carte. Perle de la diverşi oameni. Păi nu mai trag de timp şi scriu perlele:

1."Lumea are voie să aibă două conturi ; unul în lei, unul în valută şi încă unul pentru economii. Mai mult nu. - Florin Georgescu (fost ministru al finantelor)
2."s-au verificat toate actele pe fostii trei ani pe care am fost primar" - Marian Vanghelie
3."A garanta proprietatea inseamna a limita dreptul omului asupra proprietatii lui " - Ion Iliescu
4."Bancile sunt conduse de bancheri in toata lumea in afara de Cismigiu si Herastrau" - Bogdan Balthazar (director de banca)
5."Cineva a vrut sa vina la Cornu ca sa-mi numere gainile. I-am sugerat c-ar fi mai bine sa vina sa-mi numere ouale." - Adrian Nastase
6."Becali e un brand. Eu la Avicola Iasi pot sa fac pui Gigi Becali, daca vreau " Gigi Becali
7."Doar prin hazardul inconstient social nu se putea ajunge in sfere atat de aureolate si in plan financiar" - Cornel Dinu (antrenor de fotbal)
8."Dumnezeu e cel mai tare serviciu de informatii din lume - stie tot, chiar si-un fir de par" - Gigi Becali
9."Am ratat clipa in favoarea eternitatii, iar eternitatea nu ne apartine" Dinu Sararu (regizor)
10."Familia e sfanta, pe cand patria....cum sa va spun patria e sacra " Dumitru Dragomir (presedintele Ligii Profesioniste de fotbal)
11."Destinul meu a fost marcat de soarta" (Dan Iosif ( copil al strazii apoi revolutionar, apoi consilierul lui Iliescu, in prezen parlamentar si om bogat)
12."Omul este o persoana umana" - Gheorghe Hagi (fotbalist)
13."Noi am pierdut multa vreme o perioada de timp" - Ion Iliescu
14."Nu mai e mult pana mai e foarte putin" - Gigi Becali
15."Nu am facut afirmatii generale, ci dimpotriva am facut afirmatii de sens opus " - Emil Constantinescu
16."In politica cel mai bun adevar este minciuna, cu conditia sa nu fie dovedita. " - Doru Viorel Ursu (fost ministru de interne, in prezent avocat)
17."Cred ca noi ne indreptam spre undeva, iar acest undeva nu se cheama nicaieri" - Doru Ioan Taracila (parlamentar, fost ministru de interne)
18."Decesul i se poate intampla oricui" - Adrian Nastase
19."Isus Cristos s-a nascut intr-o pestera foarte modesta" - Teoctist
20."Becalizarea Romaniei inseamna ca Romania este intr-un cancer moral si spiritual din care se va salva prin becalizare" - Gigi Becali
21."Fiecare om are ingerelul lui. Invatamantul romanesc n-are un ingeras pentru fiecare om - Mihail Hardau (ministrul invatamantului)
22."Este vointa lui Dumnezeu ca eu sa pasc acest popor" - Gigi Becali
23."Domnul Ion Cristoiu a spus despre mine ca sunt corupt pe vremea cand nu eram, in 1993" - Viorel Hrebenciuc (parlamentar P.S.D.)
24."Eu in tinerete eram amfitrion pe oriunde ma duceam" - Gigi Becali
25."Eu sunt pe toate listele de corupti si arestati, dar nu am nicio greata" - Viorel Hrebenciuc
26."Avocatura este judecatorul dracului" - Ion Iliescu
27."Daca dansul are tupeul sa fie de fata si voi fi citat cu domnul Iliescu si el o sa apara pe post de Parchet, eu una din doua; ori ma spanzur imediat, deci imi fac harakiri, ori ma leg de Tribunal cu lanturi " - Antonie Iorgivan (avocat, parlamentar P.S.D., parintele constitutiei)
28."Sunt oameni care nu poti sa le bagi lucrurile in cap nici cu forcepsul" - Loredana Groza (cantareata)
29."Petre Mihai Bacanu seamana cu un sobolan fiert in ulei de frana" - Corneliu Vadim Tudor
30."Nu trebuie sa fim mandri ca avem creier " - Adi de la Valcea (cantaret rom)
31."Nevasta-mea este o femeie care, oricate greseli as face, tot o iubesc" - Vali Vijelie (cantaret rrom)
32."Pe la voi prin Chisinau trece Volga, nu ? Cum ? Nu mai trece ? - Loredana Groza
33."Adi de Vito si Virgil Iantu au devenit tatici in aceeasi zi, desi nu sunt casatoriti " - Cristian Groza
34."De doua zile in judetele Giurgiu si Ialomita ploua cu lopata" - Marilena Nedelcu
35."Dubaiul e o natie care are o pozitie care o merita in lume" - Irinel Columbeanu
36."Cele publicate de acest ziar sunt un neadevar inexact" - Ilie Verdet
37."Sigur ca am auzit de El Nino. E numele unui cantaret de muzica latina, nu ? - Loredana Groza
38."In Bucuresti si in general in Romania, circulatia e scelerata" - Mircea Badea (crainic de t.v.)
39."N-am citit Karma Sutra, dar m-ar tenta foarte tare s-o rescriu" - Irinel Columbeanu
40."Mai, animalule!" - Ion Iliescu
41."Ba, maiestate !" - Sergiu Andon (ziarist, parlamentar, avocat)
42."Avem nevoie de lideri adevarati, nu de maimutoi implementati. - Marian Vanghelie
43."daca va dori cineva, ii putem oferi inclusiv functia de imparat. Avem solutii" - Victor Ciorbea 44."Exista aici, in aceasta sala, tineri care au murit in revolutia din decembrie 1989" - Viorel Catarama
45."La noi, sefii de partide sunt ca vacile in India" - Antonie Iorgovan
46."Domnul Iorgovan e un fel de electron sarit de pe orbita" - Adrian Nastase
47."Omar Hayssam apartine tarii, este un bun al intregului popor" - Adrian Nastase


0 comentarii: