RSS Contact

vineri, iulie 27

Banc sau realitate?



Câte bancuri am auzit oare despre poliţişti? cred că mi-ar fi greu să spun un număr. Cert este că la un moment dat auzind atâtea bancuri despre poliţişti chiar am zis: "băi nene, eu cred că prea se exagerează!" Zilele astea mi-am dat seama că fiecare banc are un sâmbure de adevăr, iar în cazul poliţiştilor sâmburele e în proporţie de 70%. Citeam ieri pe blogul unui prieten (Ciprian Pop), cum că mai nou poliţiştii au început să dea cu maşina peste populaţie pe trecerea de pietoni. Azi deja am zis că am găsit sursa inspiraţiei românilor la bancuri cu poliţişti!

Mai ştiţi bancurile alea când te întreba: "de câţi poliţişti e nevoie ca să...". Exact aşa şi în cazul ăsta. De câţi poliţişti e nevoie ca să dirijezi circulaţia într-o intersecţie amărâtă? Hai să numărăm: 8! Data viitoare nu o să mă mai îndoiesc în cazul lor!

2 comentarii:

Nike spunea...

Is Ralu, da mii sila sa intru cu al meu :D
Nu te mai mira de nimic. In Romania, ORICE imposibil, devine posibil....

Anonim spunea...

Hey! Salut! :)