RSS Contact

joi, iulie 26

Nu te lăsa...hai să vezi cât poate!

Ai spus vreodată aşa? Poate ai avut ocazia să vrei să încerci pe cineva sau... ceva. Discutam cu cineva zilele trecute despre lifturi şi pe loc mi-a venit în minte o întâmplare. Înainte să încep să povestesc vrea să precizez că eu şi grupa noastră de tineri (grupa "Nouă - nu vine de la celebrul Spital 9),de la mine din biserică,(Bellu-Bucureşti pentru cei care nu cunosc - nici cimitir), avem obişnuinţa de a verific cât de mult pot să ducă săracele lifturi. Atunci când mergem pe la cineva în vizită şi scara aia are lift, deja am ajuns în paradisul nostru. Intrăm câţi mai mulţi (ca în bancuri - prietenii ştiu de ce), apoi de parcă nu ar fi suficient, câte unii dintre noi mai glumţi încep să sară sau să facă glume cu uşile Ţin să precizez că majoritatea lifturilor sunt OK. Nu ne-au lăsat baltă! Spun majoritatea pentru că inevitabilul se mai produce câte odată

Tocmai fusesem cu grupa (aceiaşi grupa de la aceiaşi biserică), în vizită la pastorul nostru pentru ora de rugăciune. La plecare am spus că ar fi fain să încercăm un record. Zis şi făcut. Au intrat 7 oameni în săracul lift, încât abia că se mai închideau uşile! Au vrut să mă ia şi pe mine, însă am preferat scările În lift tot tacâmul...sărituri şi glume de toate felurile...surprinzator liftul mergea OK...credeau ei!

Ajunşi la parter se pare că liftul a uitat să se mai oprească şi le-a arătat şi o parte a subsolului Liftul intrase cam o treime mai mult decât era normal astfel că uşa nu se putea deschide, iar oamenii noştrii au rămas la înghesuială până a venit domnul administrator să facă scandal

De atunci ştiu că nu am mai exploatat lifturile în aşa hal...revenisem şi noi la normalitate...intram doar 6.

Ţin să spun că nimeni din poveste nu a fost rănit şi într-un final totul s-a terminat cu bine...

Abia aştept să merg iar cu liftul!
 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce ma am fata de administrator? Ce administrez eu de i-am scos din lift?

Creve spunea...

nu mai tin minte cu exactitate cine i-a scos :D au trecut ceva ani :D