RSS Contact

vineri, iulie 27

E sesiune...deci...

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar ştiu cum sunt eu. Când vine sesiune nu reuşesc să învăţ cu mai mult de 3 zile înainte. Poţi să mă pici cu ceară că tot nu merge, (bine acu' nu înseamnă că am încercat, nu e cazul să riscăm). Titlul blogului mi se cam potriveşte în perioada sesiunii. Citesc tot şi uit. Acestea fiind datele problemei vă daţi seama că nu mereu examenul decurge cum mi-aş dori, dar astea sunt amănunte care nu merită discutate. Pentru asta există şi sesiunea de restanţe. Păi parcă e mai politicos aşa din mai multe motive:
1. Dictonul "N-ai restanţă, n-ai prestanţă" nu sună deloc rău!
2. Nu e frumos din partea ta să te opui dorinţei profesorului. Fă-i pe plac să se simtă bine o dată în viaţă măcar.
3. E bine ca întreaga grupă să fie un colectiv unit, aşa că mai bine suferim împreună, plus că unde-i unul nu-i putere, unde-s doi informaşia creşte şi nota se măreşte!

Hai să nu mai trag de timp să vă prezint de fapt partea interesantă a acestui articol. Dacă nu ai avut timp să înveţi pentru un examen, stai liniştit. Nu eşti pierdut...încă! Am nişte metode de copiat care sper să vă ajute. Nu au fost încercate de mine, doar văzute.

Prima metodă este cea clasică. Aruncatul cu privirea la coleg sau celebra copiuţă ascunsă pe unde puteţi dar să fie cât mai uşor de scos când ai nevoie. Uitaţi cum fac unii...

Am văzut unele persoane (fete) care nu duc deloc lipsă de imaginaţie...

O metodă mai nouă care pe mine unul m-a impresionat profund (însă nu ştiu dacă dă rezultate), ar fi următoarea...

Următoarea metodă este iarăşi cam greu de aplicat. Nu ştiu cum vi se pare dar e o inovaţie totală.

Hai să vă spun nişte metode mai apropiate de român. Următoarea pe listă ar fi venită de unde din altă parte dacă nu de la prietenul studentului aflat în nevoi, Revista Fitzuica. Iată ce vă propun ei...

Mie unul mi se pare că metoda a prins la student şi a fost folosită cu precădere în rndul studenţilor, dovada fiind număr mare de vizitatori. Mergem mai departe şi ajungem la altă metodă. Poate că aţi auzit şi deja şi folosit pixul pentru copiat la examene. Păi dacă nu ştii de unde să le cumperi uite aici...

Dacă stai în Bucureşti, du-te în Regie şi găseşti sigur. Dacă tot am ajuns la pixuri, următoarea metodă de copiere constă în ochelarii pentru copiat de care poate aţi auzit, dar care poate că nici nu i-aţi văzut. Dacă nu i-aţi văzut nu e deloc târziu.

Problema este ca sunt destul de scumpi şi au un grad destul de mare de risc.Dacă nici una din metode nu a fost bună, sau dacă nu vă place să vă complicaţi mai am o soluţie...ori învăţaţi, ori...

Şi nu uitaţi...dacă se întâmplă să pici examenul...adu-ţi aminte motivele pentru care poţi avea restanţe. Dacă le-ai uitat înseamnă că mi-ai ascultat sfatul "citeşte şi... uită tot". Aşa că o să îl citeşti din nou!

0 comentarii: