RSS Contact

joi, iulie 26

Oamenii, ce creaturi ciudate!

Cineva, un prieten de al meu spunea că nu tot ce e mai bun se postează. Şi să ştiţi că mare dreptate are. Am postat toate tâmpeniile până acum pe forum de v-aţi săturat cu siguranţă de replicile mele , dacă nu timp mai e cu siguranţă. Nu plec nicăieri, sper să nu pleacaţi voi!

Păi mă gândeam la oamenii ăştia ce fiinţe mai sunt domne! La început vor să se cunoască, nu lasă niciunul de la el şi se chinuie să se cunoască din ce nu ştiu că nu face niciunul nimic. Aşa mi s-a întâmplat şi mie acum nu ştiu cât timp , pe nu ştiu care messenger prin ce meleaguri (eh..ultimile două le ştiu că doar nu sunt aşa bezmetic!)

Acum tocmai mă minunez cum poţi începe o relaţie de amiciţie cu cineva din te miri ce! Eu am început să vorbesc cu cineva (ca să afli cine citeşte TOT), prin mass-uri şi schimb de muzică. Ştiu că aşa comportament aveam şi la 10 ani cănd făceam schimb de surprize Turbo ). Schimba uneori muzică cu Giga până cădea netul...şi asta era tot ce vorbeam...ca acum să vorbim de parcă ne-am cunoaşte de o viaţă! Cine ştie cum nu ştiam că o ştiu de o viaţă şi ea nu ştie că ma ştie de o viaţă!

Dragă Ralu tu eşti clandestinul de care vorbesc pe aici. Ce copii fraieri am fost la început. uite aşa faci rost de fraţi...dacă voi nu aveţi un frate sau o soră, călcaţi-ne pe urme...nu ştii niciodată...că nu este aşa...OMUL ESTE O CREATURĂ AŞA CIUDATĂ dar totuşi DRĂGUŢĂ

Era să uit...citeşte şi dă mass mai departe...nu ştii cum te faci cu un frate sau o soră


7 comentarii:

Anonim spunea...

Eu is aia draguta... si tu creatura ciudata ;)) Ciau!

Creve spunea...

Pai daca sunt ala ciudat inseamna ca trebuie sa trebe sa ma descifrezi :D

Anonim spunea...

si pe mine m-ai uitat? sa vezi ce iti dau eu tie.......

Creve spunea...

iesi din anonimat ca nu stiu cine esti :D sa vedem daca te+am uitat sau nu :D

Anonim spunea...

sa iti fie asa putin la melodie, daca nu iti dai seama...ai uitat de noptile tarzii de altadata cand vb pana picam de somn, si cand ne luptam pentru puncte la pool....nici acu nu sti cine sunt? rusinica mai crevelush

Creve spunea...

Acum stiu ma :P nu te uit ma...dar nu stiam cine este acea anonima :P e lasa ca stii ca si u esti creatura draguta :D

Anonim spunea...

cine te crezi? ca esti un mare aiurit, stiai asai?