RSS Contact

vineri, noiembrie 23

Noapte bună Bucureşti

Am promis că voi scrie şi ceva frumos despre România, dar pur şi simplu nu se poate să nu scrii ceva de rău când vorbeşti despre România. În multele clipe pe care le stau pe Internet, astăzi o prietenă avea la status pe Messenger, link-ul care duce spre site-ul oraşului Sibiu. Am văzut site-ul, oraşul frumos. Chiar ai ce vedea. Pozele nu mint. Am stat puţin şi am zis să văd poate găsesc şi site-ul oraşului Bucureşti...şi l-am găsit. Întru mă uit puţin prin el şi privirea îmi zboară pe pagina cu imagini din Bucureşti. Trebuie neapărat să mă uit, îmi spun. Intru, mă uit şi rămân prost. Mi-am dat seama că eu stau în alt Bucureşti. Ăştia au mai făcut unul şi pe mine m-au fraierit!

Puţine din pozele de acolo am reuşit să le identific. Motivul? Erau fotografiate fel de fel de clădiri din Bucureşti, de fapt ce zic eu clădiri...ferestre, porţi, doar nişte porţiuni care arătau mai bine, poze care la un moment dat am spus că le-au luat din alte oraşe. Poze făcute dintre flori, asta ca să nu se vadă gunoaiele probabil şi lista poate continua. La un moment dat mi-am imaginat următorul scenariu: vine străinul săracul, coboară din avion şi îşi zice că a greşit cursa şi s-a urcat în avionul de Irak. Păi când o vedea săracul ce cratere sunt pe la noi poate crede că sunt bombardamente. Românul ăsta e clar că are un talent. Ştie să mascheze aşa de bine rahatul încât ajungi să spui că e frumos...asta e meseria celor de la putere de vreo 18 ani de zile dacă stau bine şi mă gândesc . Până va ajunge Bucureştiul să fie considerată o capitală europeană, mai curge apă pe Dunăre şi or să mai treacă vreo 20 de ani. La ora asta singurii cu care ne putem compara sunt africanii. Acolo sigur am avea una dintre cele mai frumoase capitale.

Bine am spus când am spus: România...ţara mea de glume, ţară la mişto...

0 comentarii: