RSS Contact

joi, octombrie 4

Buricul Pământului

Ce înseamnă să fii buricul Pământului? Hai să fim serioşi. Cică eşti important. Eşti în centrul antenţiei. În primul rând ce e buricul? Păi altă comparaţie nu găsea? Auzi...buric? Păi buric e un cordon care se taie şi se înnoadă. Până la urmă nu îmi place cum sună. Eu nu vreau să fiu buricul Pământului! Mai nou am auzit că s-ar fi găsit un buric: Gigi Becali. În cazul ăsta chiar vă rog să nu îmi spuneţi aşa chiar dacă veţi vrea şi chiar dacă veţi avea motive. Există alte apelative mult mai frumoase. Vă pricepeţi voi dar numai buric nu. Eventual puteţi spune V.I.P :D Hai că am plecat de aici că prea le debitez...

1 comentarii:

Anonim spunea...

"Buricul pământului" înseamnă a fii cel mai cel, cam aşa cum se cred bărbaţii români...adică buricele pământului şi asta doar pentru că au un penis între picioare.