RSS Contact

miercuri, octombrie 10

Nu mă interesează

Încercam să fac o listă cu lucrurile care chiar nu mă interesează pe lumea asta. La prima strigare nu ar fi chiar atât de multe, dar ar fi bine să le iau pe rând că sigur voi găsi eu câteva. Păi să îi dau drumul:

1.Alcoolul

2.Tutunul

3.Drogurile

4.Manelele

5.Cafeaua

6.Nesul

7.Discotecile

8.Filmele horror

9.Parfumurile slabe

10.Jocurile de noroc

11.”Fructele de mare” cum le spun unii: caracatiţă, sepie, scoică, calamar sau altceva

Ar mai fi dar nu mi le aduc aminte pe toate. Astea au fost doar unele bunuri. Mai sunt lucruri care nu mă interesează, cum ar fi:

12.Nu mă interesează dacă lui Michel Jackson îi mai cade nasul

13.Nu mă interesează câte clase are Gigi Becali, oricum nu arată că ar avea prea multe

14.Nu mă interesează ce se întâmplă dacă mergi cu viteza luminii şi aprinzi farurile

15.Nu mă interesează dacă s-a ajuns într-adevăr pe lună

16.Nu mă interesează că manelele sunt considerate muzică, pentru mine nu este muzică

17. Nu ştiu de ce în India vaca e sacră şi nici nu mă interesează

18. Şi nu în ultimul rând...nu mă interesează matematica. Mereu am fost duşmani. Nu prea ne suportăm reciproc

Cert e că toate astea nu contează pentru mine. Nu mi-am amintit eu tot dar nu mă interesază asta...

0 comentarii: