RSS Contact

sâmbătă, octombrie 6

Locuri de parcare la Bucale

Ştiam că este o problemă în Bucureşti când vine vorba de locuri de parcare, dar nici chiar aşa. Ieri seară mă aflam cu un prieten în zona Romană şi am căutat un loc de parcare. Într-un final vedem un loc liber undeva pe un colţ de trotuar. Întâmplarea făcea ca pe acel colţ să existe o uşă. Spun eu: „parcheaz-o aici că doar nu se mută nimeni la ora asta, iar dacă iese afară are loc destul să treacă de maşină”. Aşa am şi făcut. Am lăsat maşina acolo şi am plecat. Nu după mult timp, prietenul care avea maşina aude claxoane de la maşina lui. Mergem noi şi stupoare. Un moş dătea cu pumnul în maşină de zor. Îl luăm noi la rost şi aflăm că acolo locuia el.

Problema cea mai mare nu era că am parcat acolo şi că nu i-am dat bani. Acel loc nu era cu plată, dar moşul insista că locul este cu plată şi pază (oferită de către el). La un moment dat a început să ceară bani de bere dar pentru asta nu am avut niciunul bani. Refuza cu desăvârşire să primească pâine (avea de pâine de casă), refuza orice altceva. După puţină vorbă am căzut la pace să nu mai dea cu pumnul în maşină şi să putem lăsa acolo maşina.

Când ne-am întors uşa era puţin strâmbată de atâţia pumni şi în colţul fiecarei aripi era pus câte un chiştoc de ţigară. A rămas până la urmă ca data viitoare când mai venim pe acolo să îi luăm un suc natural, dar dacă s-a comportat aşa urât nu ştiu dacă nu o să primească factura de la service. Ce ţi-e şi cu locurile astea de parcare? Mai bine pieton...

0 comentarii: