RSS Contact

vineri, octombrie 12

Iar nu înţeleg nişte lucruri

Cu ceva timp în urmă făcusem deja o listă cu lucrurile pe care nu le înţeleg. Cu timpul am mai dat de câteva lucruri pe care nu le înţeleg. Cum ar fi:

1.Nu înţeleg de ce bătrânii merg pe stradă mereu cu o sacoşă după ei, chiar dacă nu vor pune nimic în ea niciodată? Se plimbă peste tot cu o sacoşă şi foarte rar văd să aibă ceva în ea. Cineva îmi spunea mai de mult un caz. Un om cae mergea după el cu un P.P.C. (poate pică ceva). Când cineva îi spunea „ Am să îţi dau ceva, ai în ce să pui?”, el scotea P.P.C-ul care măsura cam 1 mtru înălţime şi vreo 60 cm în diametru şi zicea: „Pune aici!” Poate aşa e şi cu bătrânii.

2.Altceva ce nu înţeleg este de ce fetele când pleacă undeva îşi fac un bagaj imens, prin care se află lucruri pe care nu le vor folosi niciodată! Am o colegă, vara asta pentru 2 săptămână şi luat ditamai bagajul, iar din cele pe care le-a luat nu a purtat mai nimic. Din două în două zile spăla hainele care îi plăceau deşi mai avea multe haine în bagaj. S-a întors cu ele acas nepurtate.

3.Nu înţeleg de ce oamenii care spun că nu au bani, îi vezi mereu că îşi cumpără cele mai scumpe haine şi mai mult mereu poartă alte haine. Nu au domne bani, dar garderoba şi-o schimbă lunar. Foarte ciudat. Nu au bani, dar îşi cumpără cele mai scumpe haine, vorbesc la telefon foarte mult, deci plătesc o factură enormă şi lista ar putea continua. Interesant e că nu au bani!

4.De ce unele persoane pun întrebări de genul: „Dar de ce te îmbraci aşa? Dar de ce îţi place culoarea asta? Dar de ce îţi aranjezi părul aşa? Dar de ce nu îţi plac manelele?”, iar lista poate continua şi aici. Mă întreb câtă minte îţi trebuie ca să pui adtfel de întrebări. Aşa sunt eu, aşa îmi place, aşa fac, aşa simt. Nu se explică. Pentru astfel de întrebări, am un singur răspuns: aşa îmi place mie!

Revin când mai găsesc ceva cu o listă nouă...

0 comentarii: