RSS Contact

duminică, octombrie 7

Relatări amuzante

Vorbeam ieri cu o persoană dragă mie şi din discuţia noastră am ajuns la nişte amintiri din copilărie care m-au amuzat copios şi îndată mi-a amintit de păţaniile memei mele. Au început să curgă râsetele şi a fost ceva de genul ăsta:

Ea: când eram mică , luam 2 pisici de coadă shi le dadeam cap in cap. Una într'o mână cealaltă într'o mână shi... vum.

Eu: sadică mai erai măi. Acu mai faci aşa?

Ea: acu nu mai fac cu mâtze

Eu: dar cu ce?

Ea: fac cu oameni.

Glumea bineînţeles. E cuminte foc acum.

A continuat discuţia pe aceiaşi direcţie:

Ea: văr'mio era cu 1 an mai mare decât mine ..shi, eh ...mănânc crenuvrsi fortzoso shi eram la bunica'mea amân2 aveam eu vreo 4 ani shi bunica are raţe, avea*...

Eu: le-ai omorât tu?

Ea:... shi are shi iaz shi aveau vreo 3-4 boboci shi i'am luat din apă shi i'am agăţat cu cleştele de viţa de vie cu cârligi de rufe

Eu: lolozaur

Ea: sh numa' se auze prin curte ...mugete de moarte. Vine bunica'mea... io ..." nu eu nu eu......gaby le'o prins ".Ci bătaie mai mânca văr'miu din cauza mea!

Eu: ai de capul meu! Tu ştii cu cine semeni?

Ea: cu cini ?

Eu: mama în persoană! Când era mică ştii ce a făcut ea?

Ea: ce?

Eu: Tot cu raţele avea ea ce avea

Ea: Mama ta? sau?

Eu: Da, ea.A luat odată nişte vin pe datorie chipurile o pusese taicăsu să cumpere vin şi a luat ea vreo 5 litri de vin şi a pus vinul la raţe. S-au îmbătat toate raţele

Ea: hahaha

Eu: Şi au rămas cu picioarele în sus. Ziceai că sunt moarte

Ea: jajjaajja

Eu: Şi vine bunicămiu şi zice:"ce au raţele astea mă?" şi a zis să le taie. Le-a smuls penele

Ea: vaaaaaiii, săraceleee ))

Eu: Şi apoi când să le taie zice mama: „nu le taia, le-am pus eu vin”. Şi după aia au început să meargă raţele prin curte fără pene

Ea: hahahahhahaha taree

Apoi am spus şi ce făceam eu...

Eu: eu aveam ceva cu găinile

Ea: ce faceai cu ele?

Eu: dăteam cu pietre în ele. Le învăţam să danseze, făcea antrenamente pentru atletism ,făceau*

Ea: săracele găinutzeee

Eu: scoteau sub 9 secunde pe suta de metrii,record mondial

Ea: hahahah

Ea: crek scoteau ouă automat

Eu: păi nu scoteau ouă la foc automat.Le era frică şi se constipaseră

Ea: hahahhaha.Vaaii!

Ehe...cam aşa a fost...

0 comentarii: