RSS Contact

joi, octombrie 4

Ca la ei la nimeni…

Am încercat să înţeleg rromii şi nu am reuşit. Acum mă refer la cei 100% rromi. Au domne oamenii ăştia o gândire care pe mine mă dă gata. Îşi căsătoresc copiii de 11 ani, au castele cu acoperişuri ţuguiate învelite cu tablă argintie încovoiată în toate felurile, fac de la 5 copii în sus, bărbaţii poartă toţi mustaţă, femeile lor au fustele acelea viu colorate, au codiţe până la o vărstă mai toate, consideră manelele cel mai tare gen muzical la ora actuală, dar cel mai mult nu înţeleg de ce cât sunt în viaţă ei abia dacă folosesc palatele pe care le au deoarece dorm prin corturi, iar când mor îşi fac lux în cavou.

Să mă explic. Există o localitate cum mergi spre Roşiori de Vede pe nume Buzescu (vezi foto sus). Poate că cei care au trecut pe acolo îl ştiu. Ei bine multe din casele astea nici măcar nu au curent, în schimb au gresie adusă din Spania, Italia şi mai ştiu eu de unde. Ce e mai interesant e că ei dorm prin corturi în spatele palatelor. Deşi au luxul pe care şi-l dorec nu ăl folosesc iar când mor, rudele le împodobeşte cavoul cu de toate. De vorbit nu voi mai vorbi mult…voi ataşa poze ca să vedeţi despre ce vorbesc.



0 comentarii: