RSS Contact

marți, septembrie 4

Am restanţe deci sunt student

Nu are rost să mai zic de ce e bine să ai restanţe. Am tot spus teoria restanţelor de mi s-a acrit. Păi ce vrea să spun prin articolul ăsta? Bineînţeles că dacă faci restanţe, la un moment dat vine timpul să le dai. Nu poţi să le faci arhivă şi să îţi iei diploma. Ce bine ar fi să fie aşa. Ba nu ar fi bine. Majoritatea ai făcut ceva de genul ăsta şi au ieşit proşti cu diplomă. De fapt asta e problema României. Avem prea mulţi ingineri, prea mulţi doctori care vine fiecare cu varianta lui şi atât ne cotrazicem încât de la revoluţie încoa' tot pe loc batem pasul.

Hai să revin la facultatea şi restanţele mele că iar ajung să sar la gâtul politicienilor şi să mă iau de sistemul din ţară. Deci o să revin la căruţele noastre. Cum ziceam, vine sesiunea de restanţe. Până la urmă ce e rău în asta? În perioada asta mai dau examene şi olimpicii. Am avut ceva timp vacanţa asta de învăţat. Asta teoretic, pentru că din punct de vedere practic iar am tăiat frunză toată vară. Vorba aia. Dacă înveţi pentru un examen cu o săptămână înainte eşti student. Dacă înveţi cu o zi sau maxim două înainte de examen, atunci eşti student român. Exact aşa fac şi eu şi uite că am ajuns să fiu nevoit să învăţ 300 de pagini în două zile. Din păcate azi după 90 de pagini vedeam de parcă am stat cu ochii în PC timp de 5 zile în continuu. Mâine sper să recuperez cât de cât. Oricum nu voi acoperii toată materia.

Totuşi...prea ar bate la ochi să ştiu chiar totul la examen...

0 comentarii: