RSS Contact

duminică, septembrie 30

Înapoi la ţara lui mişto

Nu am mai scris de mult, ştiu. Am fost şi plecat dar de scris nu am scris pentru că nu prea am mai avut chef. În zilele astea în care nu am mai scris am văzut şi am citit multe. De la lucruri neinteresante cum ar fi că Bahmu şi pozat copilul sau că Florin Salam face nuntă de 500 000 de euro în Antalya, până la ştiri de genul că mătuşa lui Năstase,(Tamara), ar fi reînviat. Ce lume domne. Toate parcă o iau invers decât ar fi cursul normal. Personal cred totuşi că acest fenomen se petrece doar în ţara lui mişto.

Dacă în alte părţi lucrurile se îmbunătăţesc mai mereu, pe la noi toate lucrurile merg parcă tocmai invers. Cred că parlamentarii noştrii vor să vadă cum era la origini. Probabil vom ajunge să avem iar un Burebista sau un Decebal. Nu este doar părerea mea faptul că România este ţara care o ia pe un drum invers decât cel normal. Mergeam cu trenul şi în compartiment lumea începea să vorbească despre ţara asta. Am constatat că şi ei gândeau ca mine. Numai încape îndoială! România merge pe contrasens. Cineva să oprească traseul şi să o repună în circuitul normal. Întrebarea este: există acel cineva?

0 comentarii: