RSS Contact

luni, septembrie 3

O posibilă nouă reclamă la „Dero”

Se ştie că cei de la „Dero” au nişte idei năstruşnice pentru reclame. Replica „Dar eu nu mănânc ciorbă de burtă” sau „Ce baftă pe noi”, au făcut furori. Azi stând la metrou, o idee mi-a străfulgerat micul dar strălucitul creieraş. Mi-a venit o idee pentru o viitoare reclamă la „Dero”. Să o spun. Atenţie este ideea mea aşa că nu o furaţi :D

Reclama s-ar petrece la metrou, staţie de tramvai, autobuz sau într-o gară. Am prezentat decorul. În ce constă ideea? Ei bine, celebrul cuplu va sta pe peron, iar soţia îi va citi din nou soţului de pe ambalajul detergentului: „I-auzi! Dero scoate chiar şi petele de nes!”. Bărbatul îi va răspunde:”Dar noi nu bem nes!”.

Între timp mijlocul de transport va veni iar soţia îi spune soţului:”Uite că vine metroul!”, sau maşina, tramvaiul, etc. Bărbatul va răspunde:”Ce baftă pe noi”, între timp mecanicul, şoferul, vatmanul, va deschide uşa şi va arunca pe el un pahar de plastic plin cu nes. Faza asta se poate întâmpla. Trăim în România :D

Acum cine ştie, poate ideea chiar va prinde contur :D

0 comentarii: