RSS Contact

joi, septembrie 13

De ce conduc bucureştenii aşa prost?

De la un timp Bucureştiul este o adevărată capcană pentru cei care vor să circule cu maşina personală.Este o aventură care se poate transforma în sinucidere. La ce trafic e aici poţi spune cu siguranţă că dacă reuşeşti să conduci în Bucureşti şi să nu ai niciun accident, atunci reuşeşti să conduci oriunde în lume fără probleme. Pentru cine nu mă crede e liber să vină şi să verifice.

M-am tot întrebat, oare de ce sunt atâţia şoferi bezmetici şi de ce se conduce atât de prost. Nu am aflat în totalitate, dar în mare parte am cam înţeles ce se întâmplă. Păi în primul rând, traficul este îngreunat de aşa-zişii şoferi care au luat permisul pe bani frumoşi. Alt motiv al haosului din Bucureşti ar fi faptul că unii şoferi au probleme mari de vedere. Pur şi simplu nu văd. Omul din dreapta spune de multe ori cum e drumul, dacă să facă stânga şi altele. Odată eram în maşină cu cineva şi mi-a zis să îi zic şi ei ce culoare are semaforul că nu le vede bine, aşa că am făcut pe semaforul pentru ea. Azi mă întoarceam de la facultate şi un bărbat s-a oprit şi a făcut ca trenul în gară că e semafor şi că nu trebuia să trec. Probabil că nu a văzut faptul că semaforul nu funcţiona, drept urmare pietonul are prioritate. L-am lăsat în pace pentru că nu avea rost să mă cert cu el.

Acum poate că nu ştia regulile de circulaţie. Un alt motiv al indisciplinei pe şosele. Un alt motiv ar fi faptul că unii şoferi merg în dreapta cu nevestele sau prietenele iar acestea îi stresază peste măsură cu afirmaţii de genul:”nici nu ştii să conduci! Aşa se conduce? Pune frână!”, astea în condiţiile în care ei merg normal. Alt motiv ar fi faptul că unii merg încet deoarece merg spre casa soacrei şi nu au niciun motiv de grabă. Ar trebui să amintesc reparaţiile care au început toate odată şi care nu se vor termina prea curând...

Oricare ar fi motivul, există o explicaţie pentru traficul din Bucureşti...

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai si nu ai dreptate .. de cele mai multe ori si pietonii sunt cei care incurca circulatia pe sosele, poate ei stiu sa conduca dar conditiile de drum le impune sa aibe cate abateri, cum ai spus si tu .. drumuri in lucru, evitarea aglomeratiei, graba spre destinatia fiecaruia, poate bucurestenii nu conduc prost doar se conformeaza,

Anonim spunea...

sunt si soferi buni si si soferi mai putin buni...sunt si pietoni bezmetici sunt si pietoni civilizati....dar v-ati gandit vreodata la drumurile din bucuresti....saracii soferii nu stiu cum sa se fereasca de o groapa ca au si dat in alta....trafic este peste tot in lume da strazi ca ale noastre no comm....