RSS Contact

duminică, septembrie 9

Pamflet despre prietenie

Acest articol este un pamflet. Nimic din ce este scris aici nu este verificat. Este doar auzit, aşa că înainte de a citi acest articol te rog să nu generalizezi.

Eu şi prietena mea am descoperit secretul unei relaţii durabile şi fericite.Citeşte câteva din experienţele de viaţă prin care am trecut, fără a uita însă că există pericolul intoxicării cu râs.

De două ori pe săptămână mergem într-un restaurant drăguţ... un vin bun şi mâncare delicioasă într-o companie plăcută. (ea merge marţi, eu vineri)

Dormim în paturi separate. (eu la Monaco, ea la Bucureşti)

O duc peste tot, dar reuşeşte întotdeauna să găsească drumul înapoi.

Am întrebat-o unde vrea să meargă pentru aniversarea căsătoriei şi mi-a răspuns: 'Într-un loc unde nu am mai fost demult'. (i-am sugerat bucătăria)

Ne ţinem de mână mereu. (dacă nu o fac, începe să cheltuiască)

Are un robot de bucătărie electric, un storcător electric, un prăjitor electric, dar se plânge că sunt prea multe şi nu are loc de ele. Aşa că i-am cumpărat un scaun electric.

Mi-a spus că maşina nu merge, că are apa în carburator. Am întrebat unde e maşina... 'În lac', mi-a răspuns.

Şi-a făcut o mască de argilă. Pentru două zile a fost frumoasă foc. Apoi şi-a spălat masca de pe faţă.

Aminteşte-ţi mereu - căsătoria e prima cauză a divorţului.

Nu i-am mai vorbit soţiei mele de 11 luni. Pur şi simplu nu îndrăzneam să o întrerup.

Ultima ceartă a fost din cauza mea. A întrebat 'ce e pe televizor', iar eu am răspuns: 'Praf'.


P.S: Nu sunt misogin, ci doar amuzat :P

0 comentarii: