RSS Contact

marți, septembrie 11

Ei zic că e bine. Tu ce părere ai?

Ieri dimineaţă mă găseam pe la metrou şi prin mână mi-a căzut ziarul Compact. Ziar distribuit gratuit pe la metrou şi prin unele autobuze. Este un ziar parcă mai bun decât ce există în presa de azi. Poate unde are opt pagini şi nu au prea mult loc de aberaţii şi le încap exact ştirile importante. Mă bucur că mai există şi ceva gratis în ţara asta. Bine că până la urmă tot noi plătim ziarul fiind realizat pe bani publici, dar măcar nu îl plătim a doua oară.

Ajuns ieri la un anumit articol, nu foarte mare dar interesant care mai mult m-a revoltat: „Economia a crescut cu 6% anul acesta”. O.K, dacă a crescut eu nu văd. Ei spun că România e în creştere, dar eu nu vâd nimic. Ei spun că e de bine, că românul a început să cheltuiască mai mult, că a crescut puterea leului...

Tu ce zici? Simţi vreo diferenţă? Personal nu simt nimic. Ei spun că deşi România a fost afectată de secetă merge bine treaba. Ţin minte că la cursul BNR, moneda euro şi dolarul american scăzuseră într-un timp foarte mult. Nici acum nu mai sunt la cursurile care au fost cândva, dar nu am văzut vreun preţ scăzut. Au rămas la fel de mari. Ba mai mult întreţinerea se vrea dublă la iarnă.

Cu aşa economie eu nu cred că te poţi lăuda din moment ce la ora asta sunt multe ecuaţii nerezolvate şi mulţi bani luaţi de la români nefondat. Amintindu-mi de o melodie o să spun că românul nu poate fi campion. Nu încă. Momentan nu există mai sus de locul noi...

0 comentarii: