RSS Contact

duminică, septembrie 16

Reclamă mincinoasă


Există pe la tembelizor multe reclame. Majoritatea dintre ele proaste sau cu o idee de neînţeles. Majoritatea sunt mincinoase. Am mai prezentat eu asemenea reclame. A venit rândul însă celor de la Renault. Mai exact este vorba de reclama la Renault Clio. Nu am nimic cu maşina, este o maşină care îmbină destul de bine raportul calitate/preţ, dar este o maşină normală, astfel că sloganul reclamei este unul fals. Poate nu ştiţi exact despre ce reclamă vorbesc. Este vorba de reclama aceia în care un cric foarte vesel care fuge după un Renault Clio şi spune apoi: „greu de prins în service”. Se-or lăuda ei, dar până la urmă nu se putea să fie cum spun ei. Dovada este în poza alăturată...

Aşadar..."Care va sa zica ce masina "buna"! O sa o prinda oare mecanicul in service?" Completarea aparţine prietenului care mi-a oferit poza. Merci Gaby :P

2 comentarii:

Anonim spunea...

normal ca nu exista masina care sa tina o vesnicie,fara a ajunge la service..da mi se pare ca exemplul tau nu este cel mai indicat pt ca u ne arati o masina distrusa in urma unui accident....guess who's the one to blame???

Anonim spunea...

HMMMM!!!!! Cred si eu ca e o reclama mincinoasa! Ia vedeti ce a patit omul asta...

http://www.fundatiaema.ro/Presa/-Greu-de-prins-in-service...-partea-1.html