RSS Contact

miercuri, septembrie 5

Se întâmplă în România

Pentru dimineaţa asta am ales să mă iau din nou de ţara mea de glume, ţară la mişto! V-am spus cu ce timp în urmă că am ajuns şi prin Piatra Neamţ. Motivul vizitei mele a fost următorul. Vodafone îşi va desfiinţa releul de pe Dealul Pietricica, drept urmare toţi clienţii care au Internet prin Vodafone trebuiau redirecţionaţi spre alt releu. Poate vi se pare o decizie aberantă să desfiinţezi un releu care avea o rază de acoperire atât de mare încât acoperea tot oraşul. Dar să vedeţi partea cu adevărat aberantă.

Ei vor să transforme Dealul Pietricica în pârtie de schi. Cu alte cuvinte: defrişări. Păi bine măi oameni buni. Voi spuneţi că poluarea este în creştere şi vă apucaţi să tăiaţi pomi pentru a face loc distracţiilor voastre? Nu este însă singurul loc unde copacii sunt tăiaţi deşi asta înseamnă pur şi simplu crimă.

Bucureştiul nu face excepţie. Într-un oraş cu peste două milioane de locuitori şi un număr de maşini asemănător, unde poluarea deja este la ea acasă, domnii de la Primăria Capitalei se întrec în decizii de-a dreptul impertinente. Dacă vei merge spre DN1, vei observa că Pădurea Băneasa este pe zi ce trece mai subţire. Aproape că nici nu o mai găseşti. Este alarmant ce se întâmplă la noi. Mai nou, vă spuneam că la mine în zonă, s-au apucat să facă parcări, deci să îngusteze trotuarele, iar pomii care erau pe marginea drumului, aţi ghicit: să-i taie. Păi la situaţia din Bucureşti, orice pom poate însemna mult, mai ales în condiţiile în care noi oricum suntem codaşi când vine vorba de câţi metri pătraţi de vegetaţie revin pe cap de locuitor.

Dacă eu m-aş duce să tai un copac cu siguranţă aş lua câţiva ani buni de puşcărie şi o amendă însemnată. Ţin minte că aici în zonă s-a apucat un domn să taie nişte crengi uscate dintr-un copac, care oricum îi încurcau pe trecători şi a luat amendă plus că i s-a deschis dosar penal.

Cu aşa conducere o să ajungem departe...de locul unde ar trebui să ajungem în mod normal; adică la nivelul celor din UE.

0 comentarii: