RSS Contact

duminică, septembrie 30

“Dumnezeu pentru o zi”

Un film care probabil nu mai are nevoie de nicio prezentare. Cred că majoritatea ştiţi filmul, dacă nu atunci vă sfătuiesc să îl vedeţi. Înainte de filmul ăsta nu prea mă gândeam cum ar fi să fi Dumnezeu pentru o zi. Mă gândeam că e simplu având atâtea puteri, dar mi-am dat seama că nu e atât de simplu. Am observat câteva idei în care m-aş regăsi dacă aş fi Dumnezeu pentru o zi.

Probabil că le-aş fi folosit şi eu pentru a mă ajuta de ele. Nu ştiu în ce măsură foloseam puterile ca pământean şi în ce măsură le foloseam în folosul altora. Eu mai mi-am dat seama ceva. Nu de puţine ori mă mir că Dumnezeu mai ţine lumea asta care e aşa de rea. Mă gândeam uneori că dacă aş fii în locul lui Dumnezeu distrugeam lumea asta de mult, apoi mă minunez câte răbdare are El cu noi.

Sunt absolut sigur că o zi cu mine la „butoane” ar arăta de genul:

Prima etapă: aş curăţa lumea de oamenii răi, mincinoşi, hoţi şi alte categorii de genul ăsta.

A doua etapă: aş şterge cu guma toată intervenţia omului în mediul înconjurător şi aş fi creat iar natura.

A treia etapă: aş fi îngrădit libertatea pentru a nu se mai ajunge la răutăţile dinainte.

Ar mai fi şi alte etape dar îmi dau seama că nu aş fi făcut nimic bun dacă eram Dumnezeu pentru o zi....

0 comentarii: