RSS Contact

duminică, septembrie 16

TVR încurajează mediocritatea

Sunt destule televiziuni ratate din toate punctele de vedere. Nu ne mai trebuia şi TVR de partea asta, mai ales că e televiziune naţională şi pe deasupra mai şi plătim ca să vedem prostii. Am pierdut numărul televiziunilor mediocre. Zilele trecute am văzut la televiziunea naţională, (nu ştiu să vă mai spun ce emisiune era), că în ziua de astăzi e foarte greu să mai aduci un invitat cât de cât normal. Invitata pe care o chemaseră cei de la TVR era nimeni alta decât Oana Zăvoranu. Prezentarea pe care i-au făcut-o mi-a dat mult de gândit. Aceştia au prezentat-o ceva de genul: următoarea invitată are multe de arătat şi să contrazică gurile rele care au atacat-o. Are de lămurit câteva lucruri. Nu ştiu ce ar avea de lămurit şi nu ştiu ce ar putea face pentru a demonstra că cei care o critică nu au dreptate. Apoi moderatorul emisiunii a rugat-o pe Oana să „cânte” pentru a demonstra ce poate. Păcat că nu i-a ieşit nici playback-ul. Era foarte decalată mimica gurii în comparaţie cu muzica.

Ce să îi faci? Ea a încercat să se scoată cumva. Păcat că nu i-a ieşit. Singurul regret este că această modă de a aduce în grila de programe numai programe fără gust care au tendinţa de a evidenţia prostia şi mediocritatea de la nivelul unor minţi mai mult sau mai puţin „strălucite” cuprinde tot mai multe televiziuni ... Ţine-ţi-o tot aşa. Eu oricum abia dacă mă mai uit la tembelizor. Nu văd de ce aş mai face-o. Nu prea mai am la ce să mă uit.

1 comentarii:

Anonim spunea...

well.......nu doar tvr-ul all of them....mici exceptii...pt ca de fapt ele promoveaza ceea ce de fapt cere publicul in mare parte mediocru : oana zavoranu...gigi becali....emisiune de maxima audienta gen "din dragoste","tradati in dragoste""iarta-ma"...plagiaturi:d