RSS Contact

marți, septembrie 11

Tricoul lui Hagi

Nu ştiu ce părere aveţi voi despre Hagi ca antrenor, dar eu spun că mai are de mâncat multe pâini şi să curgă multă apă pe Dunăre până Hagi va fi şi un mare antrenor. Am observat ceva la Hagi şi nu ştiu de ce e aşa. De când antrenează la Steaua, Gigă a purtat la aproape toate meciurile, dacă nu chiar la toate meciurile, acelaşi tricou. Tricoul său albastru cu dungi. Mai tot timpul l-am văzut îmbrăcat aşa.

Nu ştiu de ce dar deja tricoul tinde să devină un articol vestimentar obligatoriu la meciurile Stelei. Până aflăm şi noi motivul pentru care Gigă se îmbracă mereu cu el, eu o să lansez trei ipoteze.

1.Nu are timp să îşi spele celelate tricouri iar acesta este mereu curat.

2.Are mai multe la fel.

3.Îi place lui mai mult acest tricou.

4.Poate e tricoul lui norocos.

Într-un final vreau să spun că ar trebui să poarte mereu tricoul ăsta. M-am obişnuit cu el aşa şi chiar a devenit o imagine :P

0 comentarii: