RSS Contact

luni, septembrie 10

Ziare cu ştiri senzaţionale

De obicei când îmi cade un ziar în mână mai mult îl răsfoiesc pentru că de citit nu am ce să citesc prea multe. Majoritatea ştirilor sunt atât de „senzaţionale” încât nu le dau prea mare atenţie. Şi pe bună dreptate. De ce m-ar interesa o ştire de genul: Columbenii au pat pe apa de 8.000 €, sau că Dinu Maxer se căsătoreşte, că Simona senzual şi-a lovit maşina sau ştiu eu ce şi-a mai cumpărat câte cineva. Păi sunt şi alţii care işi fac mofturi sau au mici accidente, mulţi se căsătoresc şi lista poate continua. De ce să mă intereseze neapărat asta. Apropo, fata asta care prezintă vremea în Libertatea, nu are şi ea un nume de familie? Îi zice numai Simona senzual .

Ziarele din România au majoritatea ştirilor de aşa manieră că te ia cu dureri de cap. Mai mult de trei minute nu îmi ia să mă uit pe un ziar. Oare când ziariştii noştrii voe pune şi ei în ziar numai ştiri cu adevărat importante şi la nivel naţional? Până la urmă poate că vina aparţine şi românilor. Cred că dictonul „cere şi ţi se va da” funcţionează de minune. Românii sunt mari amatori de astfel de ştiri. Românul bârfeşte şi îi place să vadă ce păţeşte câte o persoană publică.

Probabil că până va învăţa românul să ceară ce trebuie de la într-un ziar, vom avea numai astfel de ştiri.

Încă aştept o minune în presa din România... Noroc că am multă răbdare!


0 comentarii: