RSS Contact

joi, septembrie 13

Ce ţi-e şi cu telefoanele astea...

Într-un timp mereu îmi zicea lumea că vorbesc prea mult la telefon. Vorbeam măcar 2 ore pe zi. Prietenii la un moment dat mi-au inventat reţea de telefonie. De altfel recordul a fost de 8 ore şi jumătate, timp în care mi s-a descărcat bateria de la telefon de două ori. Pentru unii acest record e prea modest. Mai nou nu mai vorbesc atât. Acum sunt mai echilibrat.

Observ acum că eu am început să îmi pierd răbdarea când cienva vorbeşte foarte mult la telefon. Dar stau bine la capitolul aşteptat. Asta când mă priveşte. Pot să aştept o persoană să termine de vorbit la telefon dacă are treabă cu mine. Problema e că unii nu prea stau bine la capitolul ăsta chiar şi atunci când nu ar trebui să îi intereseze. Dacă obişnuieşti să vorbeşti mult la telefon ai grijă să nu fie lângă tine cineva ca domnul din clipul următor pentru că aţi încurcat-o categoric!

Asta poţi păţi dacă prinzi o zi ghinionistă şi ai chef de vorbit la telefon... Apropo...blogul care apare la sfârşitul clipului e verificat şi conţine articole care necesită o vârstă 18+

1 comentarii:

Anonim spunea...

=))) pff...si eu cam uit d mn cand vb la tel ..da' nici chiar asa :)) saracu' nenea...stresat la maxim :D