RSS Contact

luni, septembrie 3

Din nou pe net

Postasem ultima dată despre nişte ghinioane. Păi se pare că nu le-a ajuns şi au mai urmat. Nu degeaba spusesem că se poate şi mai rău aşa că după două formatări consecutive am fost nevoit să suport nu mai puţin de o săptămână orarul oferit de TV în loc de frumoasele postări pe blog. Motivul? Simplu: s-a stricat hardul. Mai exact am avut „bad-uri”. Şi mai exact? Haaa....ce pretenţioşi sunteţi. Cam multe amănunte despre beleaua avută. Vă bucuraţi ăăăă? Adică hardul meu avea nişte zone pe care nu le mai putea citi, iar într-un final a trebuit să mă recunosc învins, dar doar pentru o perioadă.

Să nu o mai lălăi prea mult. Am vrut să vă salut din nou, să vă spun că mi-a fost dor de voi...hai bine, şi de postat mi-a fost dor. Sper să nu mai am asemenea surprize. Acum intru cu forţe proaspete, litere scrise cu cerneală nouă şi o poftă nebună de scris, (însă nu mai nebună ca mine). Deci, ţineţi-mi pumnii să nu se mai strice iar râşniţa asta că o arunc pe geam.

P.S: Am auzit că aţi fost cam plecaţi săptămâna în care am absentat aşa că s-a nimerit cât de cât bine. Nu am pierdut chiar atâtea din fericire. Hai că v-am pupat şi vă îmbrăţişez cu mâinile la spate. Big hug for all. Pentru Dl. Pruteanu o să traduc: „O îmbrăţişare mare pentru toţi”

0 comentarii: