RSS Contact

vineri, septembrie 7

Stres şi relaxare

În ultimile două zile am strâns mult stres, dar azi am avut parte de o relaxare bine meritată. Ieri am avut un examen şi bineînţeles că am avut motive să fiu stresat. De parcă nu era suficient faptul că aveam examen, în loc de ora zece când era stabilit examenul a trebuit să aştept până la ora 14! Aproape că îmi trecuse tot cheful de examen, toată concentrarea, iar eu deja trecusem prin toate fazele. De la grija examenului până la dezinteres total. Într-un final l-am dat. Azi am dat un nou examen.Alt stres terminat însă cu bine.

Ajuns acasă a început relaxarea. Am primit un telefon să merg afară cu prietenii mei. Am ajuns în parc şi a început distracţia. Ce-i drept mai târziu decât era programat, dar a meritat. Ca să vă spun pe scurt în ce a constat relaxarea mea, o să vă spun atât: cerşit bani, cadouri, poze, filmuleţe, fete proaste şi nesimţite care nu ştiu să guste o glumă care oricum nu le era adresată, noroi, dormit pe stele...

Ziua nu s-a terminat şi vor mai urma şi altele, aşa că relaxarea mea va fi deplină. Numai bine pentru următorul examen de luni. E sesiune de restanţe aşa că ţineţi-mi pumnii :D

0 comentarii: