RSS Contact

marți, septembrie 4

Caut pensiune dar nimeni n-are camere

Cu ceva timp în urmă picioarele m-au purtat în Piatra Neamţ. Drumul a fost cum a fost, însă după o zi de alergat şi plus drumul obositor, simţeai nevoia să stai întins, aşa că am plecat să caut o cameră împreună cu prietenul cu care eram. Plecăm să cautăm. Îmi aduc aminte să sun o prietenă din Piatra ca să îmi recomande ceva. Mi se recomandă 2 pensiuni. Le iau pe rând. Ajung la prima şi întrebăm dacă mai au camere. Prima dată ni se răspunde negativ de domnişoara de la recepţie, apoi un nene ne spune că ar mai fi o cameră, dar are pat matrimonial.

Ne ia apoi puţin la mişto întrebându-ne dacă dormim noi în acelaşi pat şi apoi ne râde în faţă. Noi obosiţi fiind am zis că luăm camera apoi ne-a pus să aşteptăm puţin. Puţinul s-a transformat în mult aşa că am plecat. Am ajuns la a doua pensiune recomandată. Acolo s-a uitat puţin la noi şi a zis că nu mai au camere. Strigător la cer. Am plecat apoi să căutăm cameră. Am mai fost pe la alte 2 pensiuni şi la fel. Nu au camere. Într-un final am găsit o cameră şi am spus mulţumesc Cerului.

E tare greu să-ţi găseşti o cameră chiar şi pentru o noapte. Acum mă gândesc la alergarea pe care o vor avea prietenii mei căutând garsonieră prin Bucureşti. Oricum, ei trebuie să aibă mai mult noroc ca mine :D

1 comentarii:

Laura_ spunea...

eu si kotzo ne am gasit :>...joi mergem sa ne vedem casa :D...
home sweeet home...here I come ;))