RSS Contact

joi, septembrie 13

Aşteptări, aşteptări, aşteptări...

Este o lume destul de haotică, dificilă în care toată lumea îşi pune speranţe şi dorinţe mari. Aşteptări care mai de care mai curajoase, fondate sau nefondate. Indiferent că ai 7 ani sau că ai 80 de ani, măcar o aşteptare mai ai de la viaţă. La 7 ani ani sunt mulţi copii care au dorinţe foarte curajoase. Dacă vei întreba un puşti ce îşi doreşte de la viaţă va spune vrea să schimbe lumea. Când mai cresc vor avea alte aşteptări. Vor fi mai egoişti şi vor dori faimă, bani, maşini şi o persoană de nota zece lângă ei. Pe la vărsta a doua deja îţi doreşti altceva: sănătate şi fericire în familie dar şi bani şi alte bunuri. La bătrâneţe nu prea mai ai ce să aştepţi, deşi ar fi ceva. Aştepţi copii să te viziteze şi să îţi arate cât de mult însemni pentru ei.

Până la urmă ceea ce aşteptăm ne caracterizează pe fiecare într-un fel unic. Ceea ce îţi doreşti reflectă felul tău de a fi şi a gândi. O întrebare aparent banală este: oare aştept lucruri cu adevărat importante de la viaţă? Oare preţuiesc adevăratele valori sau doar nişte coperţi ale unei reviste prost redactată? Acum sunt tânăr şi mintea mea ar dori să zboare către infinit şi să adune de acolo tot felul de minunăţii. Să culeagă până şi imposibilul şi să îl transpună în fapte, însă multe dorinţe ale mele nu sunt tocmai necesare aşa că bineînţeles că nu le voi atinge.

Am ales să acord atenţie doar adevăratelor valori, iar înainte de a aştepta ceva trebuie să ofer altceva la schimb. Ca să primeşti trebuie să oferi. Am decis că de azi voi oferi mai mult decât ieri şi mai puţin decât mâine. Voi oferi zâmbete, ascultare, empatie, susţinere, sfaturi dacă mi se vor cere, o mână de ajutor. Voi oferi pentru că aştept zâmbetele celor dragi, ascultare,înşelegere, susţinere, sfaturi la momentul oportun şi o mână de ajutor atunci când voi avea nevoie de ea.

Am decis că banii, faimă şi frumuseţea o pot păstra şi aştepta alţii...eu mă mulţumesc cu toate acestea şi peste toate, la loc de cinste credinţa să încununeze aşteptările mele. Tu ce aşteptări ai azi?

0 comentarii: