RSS Contact

luni, august 27

Se poate şi mai rău de atât

Există unele zile în viaţa omului atât de nasoale, încât mai bine făceai închisoare în ziua aia şi sigur îţi era mai bine. Sunt conştient că unii au zile mai rele decât cea pe care am avut-o eu azi. Se spune că o nenorocire nu vine niciodată singură. Nu ştiu cine a spus asta dar mai bine tăcea din gură. Poate daia vin acum toate odată.

Am prieteni care mi-au mai spus că şi ei unori au nişte zile naşpa şi parcă tocmai atunci se întorc toate cu susul în jos. Să vă explic cum a arătat ziua asta pentru mine astăzi. Păi să încep.

M-am trezit ceva cam devreme, în jurul orei 8 deşi aş fi vrut ca măcar odată să mă întind cu somnul dincolo de ora 12. Eşec total. Au mai trecut câteva minute de dezmeticire şi făcut alte treburi…şi mă duc la PC să văd ce mai e pe net. O.K. Până acum nimic ciudat. Deschid computatorul şi vreau să văd un filmuleţ. De aici începe distracţia. După 5-6 minute se blochează râşniţa şi se restartează singură. Când să intre în Windows apare mare scris. Please insert the Windows CD and boot from CD. Than press [ENTER]. Am zis că nu văd bine. Mai dau un restart, la fel. Bag CD-ul cu Windows şi formatez râşniţa. După ce işi copiază fişierele pentru instalare apare alta. „Windows cannot be restarted because ....”. Era scris mai mult, dar zicea că am probleme cu hardul. Formatez iar. De data asta merge. Pe la vreo 12 termin şi eu de instalat toate programele. Îmi aduc aminte însă că mai aveam un program de instalat. Înstalez şi cere sistemul restart. Dai OK şi aştept. Stupoare. Please insert the Windows CD and boot from CD. Than press [ENTER]. Am zis că tâmpesc. Apoi din nou eroarea cu hardul. Într-un târziu Pc-ul s-a hotărât să asculte de mine dar nu înainte de a îmi încerca răbdarea. Între timp ce tot formatam şi instalam programe şi de altfel printre restarturi, mai se întâmplau şi alte amănunte. Cum ar fi faptul că am stricat CD-playerul de la combină şi ca să stea l-am lipit cu scoth, sau că era să îmi sparg capul împiedicându-mă de papucii pe care îi aruncasem nervos.

Una peste alta, lucrurile au intrat în normal momentan. Hmmm, îmi sună cunoscută propoziţia asta. A da. Am spus-o după prin formatare unei prietene apoi i-am zis că instalez programul ăla. Sper să nu se mai întâmple iar ceva. Mi-a ajuns pentru azi. Eventual altceva. PC-ul m-a căpiat destul...

1 comentarii:

Tibi spunea...

E adevarat chiar aseara m-am lamurit cu calculatorul ....
www.cetateasuceava.ro/tibi-suceava/
asa ceva iti mananca zilele!!!