RSS Contact

luni, august 27

Allready registered. Name in use, please take another name

Despre ce vorbesc eu aici? Păi simplu. Azi în timp ce mâncam mi-a venit o idee trăsnet. Dacă nenea Iri Columbeanu şi înregistrat numele la OSIM (Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci), şi mulţi alţii se folosesc de numele lor înregistrându-le pe la OSIM, eu de ce să nu îmi înregistrez numele la OSIM. Da chiar aşa. Numele meu o să ajungă mare şi poate mi-l ia vreunul! Asta ar fi crimă. Deja am auzit câte ceva: CreveTel sau prietenii îmi spun mai toţi Creve! Păi e de bine şi cum Creve în sus, Creve în jos consider că este cea mai bună idee pe care am avut-o în ultimii 25 de ani! Bine fie...22 :D Mâine, poimâine ajung mare şi numele meu va fi un adevărat brand.

P.S: Advertisment: dacă citeşti blogul ăsta şi ai de gând să înregistrezi numele la OSIM înaintea mea o să mă supăr rău de tot şi fac ce a făcut tata...

2 comentarii:

Tibi spunea...

Foarte adevarat faza cu numele de exemplu pe acest blog...
www.cetateasuceava.ro/tibi-suceava/

Tibi spunea...

www.cetateasuceava.ro/tibi-suceava/