RSS Contact

miercuri, august 15

Aparatele şi service-urile

Vi s-a întâmplat vreodată să aveţi vreun aparat stricat? Electrocasnic sau orice altlceva? Personal mi s-a întâmplat. Acum dacă vi s-a întâmplat cred că v-aţi dus cu el la service (dacă mai avea garanţie). Aşa am făcut şi eu, dar stupoare. Nu ştiu cum se întâmpla că acolo mergea perfect şi apoi eram nevoit să mă cert cu ei că de fapt chiar e stricat. Nu ştiu ce se întâmplă cu aparatele astea, dar când dau de service îşi revin subit.

Am fost odată cu PC-ul la reparat deoarece coolerul făcea un zgomot prea mare. Nu puteam să îl deschid pentru că avea garanţie pe întreg sistemul şi aş fi pierdut garanţia. Aşa că m-am dus la service. Acolo îl desface şi cică era doar praful. Îi curăţă coolerul de pe procesor şi zice că asta a fost. Ajung acasă şi se arde coolerul de la sursă. Să mor nu alta. Ăla era de vină nu cel de la procesor. Măcar l-a şters de praf.

Un prieten se duce cu o combină muzicală la service pentru că deşi volumul îi arăta că e dat la maxim abia se auzea. Cei de acolo însă susţineau că nu are nimic. S-a certat cu ei ce s-a certat apoi vine managerul de la service şi spune că o să îl ia şi or să se uite să vadă ce are. Când se întoarce după combină, i se spune că într-adevăr era stricată şi au schimbat piesa dar că în loc să trimită combina la Slobozia a ajuns la Suceava. Distanţă mică ce e drept. O aruncătură de băţ.

Altă chestie care am remarcat-o. La Ultra Pro Computers fiind, aşteptam la coadă cu PC-ul pentru reparat. Înaintea mea un domn, se certa cu un angajat. Cei de acolo îl trimiteau la alt service de unde tocmai fusese trimis la service-ul unde se afla. Domnul îşi cumpărase PC-ul de la Romexpo cu ocazia unei expoziţii de calculatoare cu vânzare.

Sorei mele odată i se restarta mereu PC-ul. Am crezut la început că e virusul Walchia care restartează automat calulatorul după ce intră în sistem. Am zis să reinstalez. Dar observasem un amănunt. Se restarta şi mai repede dacă avea CD în DVD-RW. Într-un final merge, dau să boot-eze de pe DVD-RW. Când se formata, se restratează. Hard-ul bulit. Soluţia: service pentru că avea garanţie. Îl duce. Şi după o lună îl primeşte înapoi. Cu hardul schimbat şi curăţat de praf. Vezi tu, daia se restarta. Problema se repetă, aşa că am bănuit eu ce avea. Am schimbat sursa. Temperatura creştea foarte mult iar calculatorul se restarta. Asta era problema. Se arsese rezistenţa de sursă. Apoi totul a mers perfect.

Aşa că vă dau un sfat. Dacă vi se strică PC-ul, mai bine vă duceţi la cineva care vă este apropiat decât la service. O să vă reparaţi PC-ul pe banii voştrii dar măcar va merge :P

0 comentarii: