RSS Contact

duminică, august 26

Creve şi aleile

Se întâmplă ca uneori să îţi meargă rău. Nu se poate să îţi fie mereu bine aşa că mai apar şi unele greutăţi. Lasă că sunt bune…poţi învăţa ceva. Unori îţi pot arăta unde ai greşit şi te lasă să meditezi. Chiar dacă doare, pentru că ceva se va schimba. Nu se poate să nu te doară modelarea ta ca şi caracter.

Ţin minte că şi eu am mai trecut prin clipe mai puţin fericite. Coincidenţa face că de fiecare dată când am avut o perioadă de acet fel, locul unde m-am simţit cel mai bine a fost în parc, pe alei. Este locul unde parcă ai tot timpul din lume să te gândeşti.

Odată însă aleile din parc nu au fost suficiente, pentru că îmi aduceau aminte mai mult de ceea ce vroiam să uit. Aleile unui parc îţi pot oferi multe amintiri. Sunt sigur că dacă stai puţin şi te gândeşti vei găsi şi în dreptul tău amintiri plăcute sau nu legate de aleile vreunui parc. Adu-ţi aminte. Ai ţinut vreo persoană dragă de mână pe alee? Sau poate o plimbare cu prietenii cei mai buni? Râsete şi jocuri? Măcar o plimbare cu părinţii când tot ce conta pentru tine era să alergi întruna?

Aleile pentru mine vor rămâne mereu nişte amintiri plăcute indiferent de vârstă. Sunt sigur că la bătrâneţe acolo voi petrece majoritatea timpului. De ce nu dacă am atâtea amintiri? Până atunci am timp să mai îmi fac şi altele aşa că nu am de ce să pierd timpul…am plecat să îmi fac amintiri.

0 comentarii: