RSS Contact

marți, august 7

Iar greşeală?

În dimineaţa asta somnul meu cel dulce a fost întrerupt de un telefon, de data asta pe mobil. Dacă era măcar un telefon care să aibă importanţă mai era ceva, dar mai era şi greşeală. Până acum primeam fel de fel de apeluri.

Odată am primit un telefon şi m-a întrebat un domn dacă a sunat la Opel România. Aş fi vrut eu. Altădată un alt domn mă întreba dacă poate să închirieze un camion de la mine. Bineînţeles că m-am amuzat şi i-am spus că este o greşeală.

Au mai fost greşeli ca cea din dimineaţa asta cu dumiumul, dar deja cred că toţi aţi primit apeluri greşite. Dar ce te faci când greşelile nu sunt ale celor care sună şi pus şi simplu aşa scria în cartea de telefoane? Aşa a păţit o familie cu ceva timp în urmă. Telefonul suna toată ziua deoarece în cartea de telefoane în dreptul numărului de telefon, apărea scris: „Informaţii CFR”.

Întâmplarea a fost dată şi la televizor cu ceva timp în urmă. Imaginează-ţi cum e să îţi sune telefonul non-stop şi să te întrebe lumea care este primul tren spre Cluj şi la ce oră. Nu am mai aflat noutăţi legate de familia respectivă, dar vreau să cred că până la urmă s-a reparat greşeala.

Dacă mai aveaţi vreo îndoială că România nu ar fi ţara tuturor posibilităţilor, cred că s-a dus. Aşa că dragi români, nu mai plecaţi în SUA, pentru că nu aia este ţara tuturor posibilităţilor....

0 comentarii: