RSS Contact

duminică, august 26

OTV+Libertatea = combinaţie bombă

Am luat şi eu azi ziarul Libertatea din întâmplare în mână şi ce să văd? Pe prima pagină era un articol mare care se întindea pe alte patru pagini. Ogică şi banii strânşi de la oameni pentru marele bilet la Loto. Era un articol făcut după o emisiune de la o comedia de televiziune,(numai televiziune nu e aia într-un colţ de debara), la 0(zero)TV. Măcar cu ocazia asta să îşi facă şi ei rating pentru că nu cred că or să mai prindă ei public de acum în 100 de ani. Oricum eu nici de data asta nu m-am uitat la ei...nu se merită să pierzi vremea aşa. Mai bine stai degeaba...

Sunt curios ce va mai fi şi de data asta cu marele premiu. Cum nenea Ogică a strâns banii de care are nevoie pentru acea variantă de care se tot vorbeşte. Sunt cu atât mai curios dacă cine ştie cum o să câştige c se va întâmpla. Oare va fi un FNI partea a 2 a? Ziarul citat mai devreme scrie că 623 de oameni au contribuit cu bani pentru acest bilet. Să vedem ce şi cum va fi.

Oricum, ceva trebuie să fie în neregulă. Vorba aia...sunt în joc 10 milioane de Euro. Până una alta eu îmi văd de blog, iar când mai aflu ceva de cei de la „televiziunea din debara” o să scriu îndată. Aşa că „ţine-ţi aproape!”

1 comentarii:

Anonim spunea...

Cert este ca oricat de nasoarlii sunt ei. Daca e un omor clar e crima! Daca astia de pa justitie gresesc ceva, clar coruptie.Daca nu castiga nimeni biletul la loto e manarie daca il castiga e blat. Oricum ai da`o ei o intorc si rasucesc pe toste partile numai ca ei sa aibe dreptate.
Is un dezastru si o rusine pentru orice viitor jurnalist. Ala da prost exemplu si exemplu negativ pentru altii. CA OTV SA NU FACETI!!!