RSS Contact

luni, august 20

Secolul XXI

Trăim în secolul XXI şi asta se vede la tot pasul. Personal mi-am adus aminte ieri că trăiesc în secolul XXI. Păi să mă explic puţin.

Mi-am dat seama că atunci când îmi sună telefonul mă uit confuz pentru că nu ştiu care din ele sună. Mă cotrobăi de numa’. Altă dovadă ar fi că de la un timp vorbesc cu prietenii şi când le spun câte o ştire îmi mi se răspunde: “dă linku’”. Încă ceva. Azi vorbeam cu o prietenă şi îmi spunea că mănâncă la PC şi că nici măcar nu se ridică de pe scaun până ajunge la frigider. Dă o fugă cu scaunul că are roţi.

Să mai zic o dovadă? Ieri eram la un prieten. M-a chemat la el să jucăm nişte jocuri în reţea, (mai vorbeam de generaţia nouă că sunt maniaci cu jocurile...) şi când vorbeam cu el, foloseam Yahoo Messenger-ul deşi eram la doi paşi unul de altul. Am început să fiu tot mai ameţit şi asta nu e din cauza mea. Secolul XXI e de vină. Aşa că nu mai daţi vina pe mine pentru toate neateţiile mele...

0 comentarii: