RSS Contact

luni, august 6

Matematică sau mai rău?

Sunt unele lucruri pe lumea asta pe care nu le pot înţelege orice ar fi. Şi nu sunt orice lucruri, sunt lucruri de care mă lovesc în fiecare zi. Într-un timp principala mea necunoscută era matematica, dar mi-am dat seama că sunt altele şi mai mari şi chiar mai des întâlnite în viaţa de zi cu zi. Matematica măcar am scăpat de ea. Oricum nu înţelegeam de ce îmi trebuie matematica. Doar nu o să îmi calculez salariul ca fiind rădăcină pătrată din inversa matricei minus transpusa ei. Sau că sporul meu de toxicitate primit este (a+b+c)2. Ce poate fi mai greu de înţeles decât matematica?

Păi să vă fac nişte demonstraţii simple.

Nu pot să înţeleg bătrânele care deşi au peste 65 de ani şi se îmbracă precum fetele de 20 de ani, se machează de parcă ar fi la ora de desen şi multe altele. Dar când vine vorba să urce în transportul în comun îţi cer dreptul precum bătrânii. Păi stai să văd dacă am înţeles bine. Vor să pară tinere dar în acelaşi timp vor să fie şi bătrâne? Mno...dificil până o să înţeleg :-s

Altceva ce nu pot înţelege este de ce conducerea Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), doreşte ca orice călător care este posesor al cardului activ, (noul tip de abonament lunar), să activeze cardul de fiecare dată când urcă într-un vehicul. Păi dacă vine controlul şi vrea să verifice să îl activeze ei şi or să vadă că e valabil. Ce or să îmi facă? Or să îmi dea amendă? Ar fi prea de tot. Eu am plătit abonamentul. Amenda este pentru blatişti. Oricum abonamentul vechi nu trebuia să îl compostez la fiecare urcare....

Dacă cineva mă poate ajuta cu aceste probleme, este rugat să îmi lase un mesaj. Voi reveni când mai îmi amintesc noi neclarităţi :D

0 comentarii: