RSS Contact

vineri, august 3

Femeia la volan...poveste veche, intamplare noua

Nu vrea ca după ce veţi citi acest articol să spuneţi că sunt cam misogin, dar după părerea mea, femeile care conduc ar trebui să primească o medalie. Stai să clarific ce am zis ca să nu dea acu bărbaţii cu pietre în mine. Păi o medalie de aur pentru femeile care au carnet, conduc şi de altfel conduc mai bine ca unii bărbaţi (cunosc femei din categoria asta), iar pentru femeile care habar nu au pe ce lume se află când au volanul în faţă, (din astea nu cunosc, dar am văzut), ar trebui să le dăm o medalie pentru eroism şi ar trebui admirate pentru curajul de care dau dovadă. Ar avea nevoie de asemenea şoferiţe am auzit prin Iraq parcă. Păi acu iar trebuie să spun de ce zic asta pentru că voi fi judecat apoi de toate şoferiţele care se simt cu musca pe căciulă, de prietenele lor şi familiile lor.

Eram cu ceva timp, până să se găsească primăria să scoată linia de tramvai pentru modernizare, în staţia de tramvai de la mine aşteptând tramvaiul să vină pentru a mă duce la facultate. Şi în plictiseala care se aşternuse deodată ceva schimbă decorul. O tanti cam pe la vreo 26 – 27 de ani, încerca să iasă cu maşina de pe trotuar şi să meargă, numa ea ştie. Cred că în primul pom la cum se descurca la condus. Problema pe care a întâmpinat-o a fost că o pubelă nesimţită nu vroia să se dea la o parte să treacă şi ea cu maşina. De avut, avea loc să treacă cu maşina, dar şoferul era de vină. Şi mă uit eu ce mă uit la tanti cum încerca să coboare de pe trotuar şi mă minunam. Şi iar încerca şi iar mă minunam. Ce făcea ea? Dătea cu spatele şi când ajungea la pubelă se oprea să vadă dacă are loc maşina printre gard şi pubelă, apoi se urca în maşină, dătea iar în faţă, strâmba un pic roţile, dătea cu spatele, ajungea la aceeaşi pubelă nesimţită, se dătea jos din maşină să se uite iar. Apoi aceeaşi poveste; se urca în maşină, dătea iar cu faţă, mai strâmba puţin roţile şi încerca din nou. La un moment dat, un nene mai binevoitor, a văzut-o cum se chinuie şi a ajutat-o (mai mult ţipând la ea că nu înţelegea că are loc să treacă), până a trecut de pubelă. Dar asta nu a fost toată povestea. Trebuia să se încadreze pe bandă, iar ea nu avea curaj să coboarea de pe trotuar. Aştepta ca întreaga şosea să fie liberă. Aşa că nenea de mai sus a ajutat-o din nou. Foarte comic de altfel. S-a aşezat în mijlocul şoselei, oprind toate maşinile pentru că femeia să iasă într-un sfârşit pe şosea. Abia apoi am sesizat ca maşina avea ambele uşi băgate înăuntru pe partea dreaptă. Păi cu aşa eroine să tot fi şofer prin Bucale. Dragi şoferi, aveţi grijă de cine da-ţi prin trafic...

0 comentarii: