RSS Contact

joi, august 2

La multi ani Ralu

Azi este 2 august. Una dinte cele mai agitate zile. Păi când prietenă îţi este Ralu şi mai este şi ziua ei, deja sunt destule argumente pentru a avea o zi plină chiar dacă nu eşti tu aniversatul :D De ieri de pe la ora 22:00 au început să curgă urările şi felicitările. Cu o aşa lipeală la prieteni poate ajungi preşedintele României peste câţiva ani, (sper să nu uiţi de mine atunci). Toată lumea astăzi spune „La mulţi ani Ralu”, mâine nu ştiu ce o să fie, dar azi ştiu că am ziua ocupată. Sper să găsesc timp să fac tot ce mi-am propus. Asta o voi face dacă voi reuşi să mă opresc din râs :D Până una alta, ai dreptate Ralu... „La mulţi ani Ralu”

Tu uitasei să-ţi spui „La mulţi ani”

1 comentarii:

Anonim spunea...

:))
CrevE lucri la surprize-surprize?
Multumec de urare (iar) Cate imi mai faci azi? :lol: :))
Cat despre presedinte al romaniei... poate am sa candidez... da totusi nu fac concurenta cu Cip
BTW imi place cum il ai trecut in lista =)) si in ce categorie suntem =))