RSS Contact

joi, august 9

Înapoi la creion şi coala de hârtie...

După ceva plimbări m-am întors în cele din urmă la călimara cu cerneală pentru a mai rătăcii două – trei litere pe o coală de blog. În afara casei toate’s noi şi vechi sunt toate. În casă la fel. Nimic nou sub soare. Aşa că aveam toate motivele sa mă întorc al scris. Nu am abandonat „camera de scrisori”. Deci...motivele absenţei mele fiind prezentate, pot să îi dau înainte cu ce am de spus.

Ascultam astăzi ştirile la radio şi auzeam toate ciudăţeniile posibile. Mă întrebam dacă unele chiar sunt adevărate şi îmi spuneam că oamenii sunt prea naivi. Cred totul fără să verifice sau să filtreze informaţiile prin filtrul raţiunii.

De exemplu: Dacă veţi lua ziarul Libertatea şi veţi citi ultima pagină veţi constata o grămadă de ştiri care cu greu pot fi crezute. Atăzi scria că în Rusia, un crocodil a căzut de la etajul 12 şi şi-a rupt doar un dinte.

Personal aleg să cern puţin ştirile pe care le aud. Până mâine nu mai scriu pentru că se termină cerneală. Ce dacă scriu cu creionul...mai greşesc şi eu. Nu crede tot ce scriu...verifică şi păstrează ce e bun...

0 comentarii: