RSS Contact

miercuri, august 8

Buna dimineata poluare

Azi este un nou început. Un nou început pentru ce? Încă nu ştiu. „Mai întâi trebuie să te ridici din pat”, îmi spun. Zis şi făcut. Trag de mine şi într-un final reuşesc să stau în picioare. Whats next. Uşor uşor mi-am cărat picioarele spre toaletă pentru că simţeam nevoia de a-mi îneca ochi cu nişte apă cu clor de la robinet. Refuzau să privească soarele...oricum nu era.

Am ieşit apoi pe balcon pentru a trage o gura de aer proaspăt poluat. Hmm...cum vine asta? Ori proaspăt ori poluat? V-am zis că e greu dimineaţa. Cred că vrea să însemne poluat recent...

Trag aer în piept şi-apoi tuşesc năpraznic. Nu mai e de locuit în Bucureşti. Ăştia vor să ne omoare.

Ora 8:46...încă nu am văzut care este noul început. Când m-am apucat să scriu habar n-aveam ce trebuie să fac azi...e vacanţă şi stăteam în casă oricum.

Ora 9:00. Am găsit. Un prieten mi-a făcut o invitaţie, aşa că trebuie să mă car şi vă spun diseară ce am făcut...

Mă duc să mă mai poluez puţin la creier...

0 comentarii: