RSS Contact

duminică, august 5

“Reclame” eşuate

Mă uitam pe la TV zilele astea, ceea ce în ultimul timp deja devine raritate. Nu de alta, dar nu prea văd ce are să-mi ofere. Emisiunile de acolo sunt pur şi simplu jenant de slabe ca să nu spun altceva, la ştiri mă mai uit şi din când în când ca să nu rămân în urmă cu prezentul, (cine ştie cum devine prezentul viitor). Dar când mă uit la ştiri văd numai întâmplări care ar trebui să fie difuzate după ora 00:00. Ce să mai spun despre filme? Mă plictisesc cam repede când e vorba să văd un film la TV. Păi parcă nu are farmec. Plus că atunci când îţi e lumea mai dragă, se întrerupe filmul ca să bage publicitate. Măcar de ar fi reclame frumoase. Mai găseşti câte una, dar majoritatea sunt de-a dreptul pur şi simplu. De parcă nu ar fi de ajuns, mai durează şi vreo 15 minute.

De exemplu. Azi am văzut o reclamă la Nescafe cu acel nes minune de agâţat fete. Păi cine o fi atât de îngust la minte să pună botul la toate aberaţiile. Îţi dai seama, săraca fată. Atât de disperată trebuie să fie încât să se combine cu tipul ăla doar pentru că este posesorul unui pliculeţ de nes în valoare de 25 de bani. Adevărată valoare. Una alta ar fi trebuit să am fete gârlă la câte pliculeţe de nes am primit la rest.

Eu cred că dacă tot investeşti într-o reclamă e bines ă o faci cât mai bine…se pare că nu este şi părerea lor…

0 comentarii: