RSS Contact

vineri, august 3

Bucuresti oras zapa...

Cum spuneam. Plimbarea de astăzi mi-a reamintit că trăiesc în Bucureşti iar lucrurile nu au cum să fie normale! E imposibil! Bucureştiul şi normalitatea, baba şi mitraliera. Nu se poate să mergi prin Bucale şi să nu remarci zgomotul ieşit din comun, mulţimea de oameni dispuşi în orice moment să îţi umple frigiderul de carne sau să te ia la bătaie, asta chiar dacă ei sunt cei vinovaţi. Hai totuşi să nu fiu chiar aşa răutăcios deşi sunt mai mult realist. Acum Bucureştiul este totuşi mai bezmetic pentru că e în plină reparaţie. Problema care se ridică este că s-au gândit de exemplu unde stau eu, să repare în acelaşi timp: linia de tramvai, să asfalteze şoseaua pe ambele sensuri, să schimbe borduri, să facă parcări, să schimbe trotuarele şi colac peste pupăză , să schimbe şi stâlpii de iluminat. Dacă ai de gând să treci cu maşina pe Şoseaua Olteniţei de la Big Berceni spre Apărătorii Patriei, e bine să ai o integramă cu tine sau orice altă revistă pentru că îţi va fi de folos. Situaţia nu este unică în Bucale. Aşa este mai peste tot, iar asta te face să spui că mai bine stăteai în altă parte. Dar cu bune cu rele este capitala Românie. Ca să termin într-o notă optimistă, timp de două săptămâni cât am fost plecat la Craiova mi-am dat seama că Bucureştiul e un rău necesar. Rău cu el, dar mai rău fără el.

0 comentarii: