RSS Contact

sâmbătă, august 25

Din nou despre România

Mă văd nevoit să scriu din nou despre România. De mult nu mai scrisesem ceva despre România. De mult în sensul că nu am mai scris deloc nimic, dar la ultimile mele postări tot de România am scris. Am fost plecat, am revenit şi prostia din România mi-a furnizat multe idei noi. Cum ar fi: acelaşi trafic, alt episod, reparaţii şi inovaţii a la România.

Păi pe drum spre Piatra Neamţ, pentru că acolo mi-au ajuns picioarele ultima dată, mi-a fost dat să văd cum se poate merge cu 30 km/h pe drum european. Aveai indicatoare care te limitau brusc şi frecvent de la 110 la 30, 40 ori 50 km/h. O adevărată aventură. Dacă mai aveai şi norocul să dai de nişte şoferi care nu înţelegeau că pe banda de viteză nu se merge cu 70 km/h, atunci totul era O.K. Plimbarea asta mi-a mai arătat nişte lucruri pe care ori nu vroiam să le văd până acum, ori pur şi simplu mi-au scăpat.

Despre ce alte amănunte vorbesc aici? Rămâneţi cu ochii în „paişpe” şi o să aflaţi. România te surprinde mereu...că doar are cu ce!

0 comentarii: