RSS Contact

duminică, august 5

Nunţile...toate în acelaşi timp?

Vi s-a întâmplat vreodată ca mai mulţi prieteni de ai voştrii să fixeze în aceeaşi zi data nunţii? Mie mi s-a întâmplat chiar azi. Mă, ce or avea toţi cu data de 5 august, m-am întrebat eu. S-au găsit să pună şi ei nunta toţi în aceeaşi zi. Azi trei prieteni şi-au făcut nunta. Aş fi vrut să merg la toţi dar mno... dacă aşa a fost. Până la urmă nu a durat mult să găsesc răspunsul la întrebare.

Dacă vrei să îţi faci nuntă şi deja ţi-ai pus în minte o dată anume, următorul pas va fi să mergi să îţi cauţi restaurant. De aici în colo socotelile de acasă nu se vor potrivi cu cele din târg. Majoritatea restaurantelor vor fi ocupate în zilele în care ţi-ai dorit să fixezi nunta. Aşa că până la urmă vei ajunge să accepţi prima dată disponibilă pe care o are acel restaurant şi aşa se vor suprapune nunţile una peste alta. Acum întrebarea este următoarea: cum de toate restaurantele să fie ocupate? Păi simplu. O nuntă nu e faină dacă o pui ăn timpul săptămânii...lumea munceşte şi nu va veni la nunta ta. Apoi nici sâmbăta. Sâmbăta te odihneşti. Aşa că singura zi perfectă pentru nuntă este duminica. Adica ai 52 de zile în care îţi poţi alege ziua pentru nuntă. Din care unele pică iarna, sau în zile naţionale, deci îţi mai rămân aproximativ 30 de zile în care să îţi fixezi nuntă. Aşa că poporul cum e el mare se va înghesui în zilele astea. Şi cum cel mai frumos, o nuntă se face vara...atunci ai cam 15-20 de duminici la dispoziţie. Iar lumea va ocupa restaurantele.

Păi bine, bine...dar când să îmi rezerv şi eu restaurant ca să nimeresc liberă ziua dorită?

Răspunsul: cu un an înainte. Hmm...sati că nici aşa nu e bine. Într-un an....păi poate moare vreunul din ei, poate se despart pentru că s-au văzut multe...

Până la urmă dacă vrei să te căsătoreşti faci cum crezi...eu ţi-am dat nişte variante :P Dacă nu-ţi convine niciuna....pune cortul :D

0 comentarii: