RSS Contact

duminică, august 26

Avem un câştigător!!!

Se pare că marele premiu de la Loto Prono 6/49 a fost câştigat! Nu se ştie cine este el, dar câştigătorul este din Călăraşi. Numerele norocoase care i-au adus marele premiu sunt: 46, 35, 42, 1, 2, 34. Fericitul câştigător va intra în posesia sumei de 34227769.05 lei, adică ceva mai mult de 10 milioane de euro. Eu nici nu m-am gândit ce aş face cu banii ăştia. Tu ce ai face să auzi că eşti milionar în euro peste noapte? Hehehe. Eu cred că aş înnebuni să am atâţia bani.

Îmi amintesc acum de “bietul” Ogică. Îşi făcea mari speranţe. Ce mai râdea el ieri pe la 0(zero)TV. Acum cred că nu ştie pe unde să fugă să nu îl prindă lumea pe stradă că le-a pierdut banii. De data asta nu i-a mai mers. Tot efortul lui de a strange atâţia bani s-a dovedit a fi în zadar. Felicitări câştigătorului şi sper să facă ceva bun cu banii ăia.

Era să uit. Celor care vor să vadă pe viu o demonstraţie la întrebarea "de ce a pierdut Ogică la loto", să staţi pe 0(zero)teve diseară pentru că Dan Dandanescu o să caute el prin debara o explicaţie şi la asta în emisiunea lui senzaţională "Dan Dandanescu indirect în direct". Deci, să ppăstraţi telecomanda aproape...

2 comentarii:

Tibi spunea...

banii prostesc ...
ce imi doresc eu de la viata e inc-o viata ...
www.cetateasuceava.ro/tibi-suceava/

Tibi spunea...

Topul Celor mai bogati Romani ...acum www.cetateasuceava.ro/tibi-suceava/