RSS Contact

marți, august 14

Guess who’s back?

He he he...Dragi mei, m-am întors acasă aşa că a sosit momentul să îmi reiau activitatea de bloger. Vorba aia. O să scriu mereu pentru că România mă inspiră. Când nu voi mai avea ce scrie înseamnă că am intrat în rândul oamenilor normali. Până atunci şi cât timp va curge apă pe Dunăre, eu voi scrie despre ţara mea.

Din păcate am ce scrie. Păi zilele în care am lipsit am avut multe idei, dar nu am avut posibilitatea să le public pentru că am fost plecat. Şi uite aşa când sunt plecat în sat cu dorul, azi e singur bloguşorul. Eeee...dar m-am întors aşa că o să zic iar câteva aşa în stilul meu. Urmăriţi-mă cu atenţie că am destule de spus. Sper să nu le uit până la voi scrie.

Nu ştiu voi cum sunteţi, dar eu sunt uituc de felul meu, aşa că sper să îmi amintesc ce am vrut să scriu. Dacă uit...asta e! Ghinionul vostru... O să vedem mâine dacă îmi amintesc. Azi încă sunt în recreaţie...

0 comentarii: