RSS Contact

miercuri, august 1

Eu nu urasc pe nimeni…cred



Tastam şi eu azi pe messenger ca tot omul cu prietenii iar la un moment dat o prietenă îmi trimite o melodie şi îmi spune: „deci u're going to hate me forever”. Nu mă cunoaşte prea bine cred. Păi eu nu urăsc pe nimeni. De ce aş face-o? Păi ca să mă enervez eu şi să încep să urăsc pe cineva e cale lungă...
Dacă stau totuşi puţin să mă gândesc cred că urăsc pe cineva... Lista mea ar fi următoarea:

1.Îl urăsc pe motanul Silvester pentru că nu o lasă în pace pe Tweety
2. Îl urăsc pe Tom pentru că îl înnebuneşte de cap pe Jerry
3.Îl urăsc pe lupul din poveste pentru că a mâncat iezii şi pe scufiţa roşie (şi ce dacă nu e acelaşi lup?)
4.O urăsc pe baba din poveste că a otrăvit-o pe Alba ca Zăpada
5.Urăsc căţeluşul cu părul creţ pentru că a furat raţa şi urăsc pe cineva...
6.Îl urăsc pe Superman pentru că ridică fustele fetelor din zbor

1 comentarii:

je spunea...

Sa stii ca si eu ii urasc pe astia!!!:))) dar niciodata nu m-am gandit la asta!
As vrea sa mai urasc si pe altcineva, dar nu stiu pe cine... asa ca pana gasesc, subscriu si eu la lista ta.