RSS Contact

luni, august 20

Creve şi abaterile

Mă întrebam zilele astea cui îi place să îi fie îngrădită libertatea. Dacă aş face un sondaj cu siguranţă toată lumea ar spune că nu i-ar plăcea. Pe bună dreptate. Cui îi place să fie ţinut din scurt? Nimănui! Drept urmare, atunci când te consideri deranjat de ceva sau cineva, te abaţi cumva de la acel lucru care te deranjează.

Dar până la urmă abaterile astea sunt bune sau rele? Eu aş spune că şi rele şi bune. Dacă te vei abate de la legile ţării în care trăieşti o vei încurca, dar dacă te vei abate de la ceva rău consider că este totul OK. Bine, bine. Dar ce te faci când legile ţării în care trăieşti sunt idioate? Momentan eu nu am auzit de legi idioate la noi, dar probabil că dacă mă voi lovi de ele nu le voi respecta.

Deocamdată noi avem nedreptăţi, dar le evit aşa că nu mă afectează. Bine ar fi să dispară cu timpul. Eu una alta am ales să mă abat de la prostie, răutate, orgoliu, încăpăţânare, incultură, gelozie, dictatură, minciună, hoţie, snobism şi de ce nu şi de unele produse: alcool, tutun, cafea, nes, droguri. Deci mă abat, sunt altfel şi râd de cei care sunt la fel...

0 comentarii: